Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Chyba kliencie styki w puszce się Ci przegrzały!
Nie wymyślaj już, jeżdżę po całej europie i widzę co się dzieje- Klient szanuje sprzedawce, a sprzedawca klienta! tylko w polsce klient podjeżdża na stacje tankuje za 30 zł a nosi się jak by był prezydentem, wszystko się mu należy. Zero kultury w polskich klientach. A wystarczy wejść na stacje powiedzieć "dzień dobry, dziękuje, do widzenia".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"pracownicy jeszcze uczą się obsługi klienta" - świetnie, w takim razie nauczyciele w szkołach też powinni być tłumokami uczącymi się dopiero, jak prowadzić lekcje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"pracownicy jeszcze uczą się obsługi klienta" - świetnie, w takim razie nauczyciele w szkołach też powinni być tłumokami uczącymi się dopiero, jak prowadzić lekcje.
Na żywym materiale nie można eksperymentować,a na dzieciach w szczególności.Chciałbyś\abyś by taki niedouczony nauczyciel zdobywał wiedzę metodą prób i błędów na Twoim dziecku?Ja nigdy!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Więcej takich przypadków, czyli tankować za kika groszy i brać fakturę. Może po tym zmądrzeją.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uuu, to Pan Michal W. szef ochrony AUCHAN (bez licencji) znow podpadl... Brak slow dla tak wyszkolonej kadry. Zero doswiadczenia a puszy sie sie jak paw!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czego sie czepiacie czlowieka. Pewnie ma szefa dupka i tyle. Za to powinna odpowiadac dyrekcja ktora nie przeszkolila ludzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
:oTAKA SAMA SYTUACJA MNIE SPOTKALA I NIE CHCIALA PODNIESC SZLABANU I KAZALA :( JECHAC POD ZAKAZ :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
trzeba tam dać napis, żeby wpuszczać tylko w krawatach, klient w krawacie jest mniej awanturujący się
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MOŻE NIECH KTOŚ Z REDAKCJI WKOŃCU SIĘ WYPOWIE , TO BYŁ WASZ PRACOWNIK ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kurwa, co za debile pracują w tym Lublinie w stacji Auchan? Przecież skoro klient nie zatankował to po huj go trzymac na stacji? To podchodzi pod zmuszanie do zakupu i jest karalne. Ja bym sprawę wytoczył dziwce jednej...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uuu, to Pan Michal W. szef ochrony AUCHAN (bez licencji) znow podpadl... Brak slow dla tak wyszkolonej kadry. Zero doswiadczenia a puszy sie sie jak paw
  Zatrudniaja osłów z koziej wólki, założą mundurek ochronki, krawacik i w zabłoconych trzewikach plątają się po centrum...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie czytelnik !!! TYLKO WASZ PRACOWNIK !!!!!! gazeta do podcierania dupy a nie czytania !!
Madziu, nie ekscytuj się tak mocno z rana, to niezdrowe i niebezpieczne, bo dostaniesz wyprysków na gębusi i nawet salicylowy Ci nie pomoże....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drogi Czytelniku po 1 - nie zbłądziłeś, tylko darłeś ryja, że nie tankowałeś bo za drogo dla Ciebie i czekałaś na ochronę, która miała Cię uspokoić, po 2 - tankowałeś za 15gr a nie za 10 i nie wziąłeś faktury, po 3 - wypuszczamy ludzi, tylko Ty zostałeś ukarany za swoje chamstwo, po 4 - nikt nie mówił o zwolnieniu  z pracy. STEK BZDUR
następna nawiedzona c i p a  która uważa się za wszechwiedzącą....\ Miał rację ktoś wypowiadający się wcześniej, że szkoda że polikwidowali PGR-y bo tylko da takiej pracy się nadajesz (nadajecie).. Krowom i bykom gnój spod d u p y wygarniać i na taczkach wywozić !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zastanawiające jest to, że żaden klakier który broni AUCHANA (w tych postach pod artykułem) nie obsobacza i nie neguje słów rzecznika AUCHANA. Czyżby aż tak się się bali tej pani ? ;) Oni tylko jadą po klientach. Ona ich sprowadza do poziomu i wytyka braki w ich pracy, a oni "końce w wodę" i plują na klienta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co idiocie wsteczny sie zepsul czy moze wielkosc placu na cpn nie pozwolila na wyjazd manewrem nazad :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ku***, co za debile pracują w tym Lublinie w stacji Auchan? Przecież skoro klient nie zatankował to po h** go trzymac na stacji? To podchodzi pod zmuszanie do zakupu i jest karalne. Ja bym sprawę wytoczył dziwce jednej...
sprawa będzie wytoczona ale za zniesławienie, nagrania z kamer pokazują jaki "kulturalny" był klijent. a po drugie jak dostała z góry polecenie to niby czemu jej sie obrywa? jakby ci zależalo na pracy to bys olał decyzje osoby wyżej? zjebie pie*rdolony
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Facet miał rację,baba dała plamę powinna powiedzieć przepraszam i po sprawie,a teraz  inni wypisują bzdety okazując nienawiść do bliżnich.Wstyd !
przepraszac? za co? za to, że zamist powiedzieć grzecznie, że sie pomylił to na dzień dobry ryja darł?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wyp......dyscyplinarnie pracownice od szlabanu i kierowniczke od nadzoru tego burdelu a nie stacji  choc rozumu w tych ptasich mozgach ani jednej ani drugiej nie przybedzie  ale moze zastanowia sie nad swym zachowaniem
widać, ze ciul to pisał
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przeczytałem te wszystkie 98 postów i muszę powiedzieć, że jestem przerażony! Nawet nie tyle sytuacją - choć jest kuriozalna, zaś zachowanie obsługi - poniżej wszelkiej krytyki i poza wszelkimi normami współczesnego społeczeństwa. Przeraża mnie poziom intelektualny i - przede wszystkim - mentalność większości autorów postów! Toż to bolszewia w najczystszym wydaniu - aż mam deja vu i chwilami myślę, że znalazłem się w PRL-u w dobrych latach sześćdziesiątych! To wtedy tzw. "polecenie odgórne" zastępowało myślenie i rozgrzeszało z debilizmu; to wtedy klienta traktowało się jak intruza w głębokim przekonaniu, że najlepiej byłoby, gdyby tych upierdliwych klientów zupełnie wyeliminować; to wtedy wystarczyło, że niedouczona wsiowa dziewucha stanęła za ladą i natychmiast czuła się jak władczyni - i dawała to odczuć tym niepotrzebnym w gruncie rzeczy klientom etc etc. Minęło pokolenie - a właściwie dwa pokolenia i to w czasach "sturm und drang" - czasach głębokich przemian i przewartościowań, kiedy zdawało się, że definitywnie pożegnaliśmy się z bezmyślnością, ślepym posłuszeństwem, rządami ciemniaków, brakiem szacunku do człowieka - słowem z całym tym buractwem ery gomułkowskiej - a tu: wykwita nam PRL bis w stokroć gorszym wydaniu - bo sprokurowany przez młodych ludzi! Ludzie na wschodnich rubieżach - czy u was czas zatrzymał się w 1968 roku?? Skąd taka ciemnota i prymitywizm?? Skąd tylu homo sovieticusów o bolszewickiej mentalności niewolnika?? Ocknijcie się - mamy XXI wiek i czas najwyższy zacząć myśleć i zachowywać się jak przystało ludziom cywilizowanym!! W przeciwnym razie już na zawsze pozostaniecie Polską "B" - synonimem zacofania, obskurantyzmu i kołtuństwa!! O tempora, o mores!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przeczytałem te wszystkie 98 postów i muszę powiedzieć, że jestem przerażony! Nawet nie tyle sytuacją - choć jest kuriozalna, zaś zachowanie obsługi - poniżej wszelkiej krytyki i poza wszelkimi normami współczesnego społeczeństwa. Przeraża mnie poziom intelektualny i - przede wszystkim - mentalność większości autorów postów! Toż to bolszewia w najczystszym wydaniu - aż mam deja vu i chwilami myślę, że znalazłem się w PRL-u w dobrych latach sześćdziesiątych! To wtedy tzw. "polecenie odgórne" zastępowało myślenie i rozgrzeszało z debilizmu; to wtedy klienta traktowało się jak intruza w głębokim przekonaniu, że najlepiej byłoby, gdyby tych upierdliwych klientów zupełnie wyeliminować; to wtedy wystarczyło, że niedouczona wsiowa dziewucha stanęła za ladą i natychmiast czuła się jak władczyni - i dawała to odczuć tym niepotrzebnym w gruncie rzeczy klientom etc etc. Minęło pokolenie - a właściwie dwa pokolenia i to w czasach "sturm und drang" - czasach głębokich przemian i przewartościowań, kiedy zdawało się, że definitywnie pożegnaliśmy się z bezmyślnością, ślepym posłuszeństwem, rządami ciemniaków, brakiem szacunku do człowieka - słowem z całym tym buractwem ery gomułkowskiej - a tu: wykwita nam PRL bis w stokroć gorszym wydaniu - bo sprokurowany przez młodych ludzi! Ludzie na wschodnich rubieżach - czy u was czas zatrzymał się w 1968 roku?? Skąd taka ciemnota i prymitywizm?? Skąd tylu homo sovieticusów o bolszewickiej mentalności niewolnika?? Ocknijcie się - mamy XXI wiek i czas najwyższy zacząć myśleć i zachowywać się jak przystało ludziom cywilizowanym!! W przeciwnym razie już na zawsze pozostaniecie Polską "B" - synonimem zacofania, obskurantyzmu i kołtuństwa!! O tempora, o mores!!
Kolego , nie rozumiesz , z artykułu i potem komentarzy i całościowego zrozumienia tej sytuacji wynika , że to klient zachował się bardzo agresywnie i jestem przekonany, że nie było tam nic z zacofania i innych wulgarnych zachowań ze strony obsługi. Na marginesie - krytykujesz chamskie komentarze, a sam bardzo wulgarnie odpisujesz :-P Myślę, że obsługa zachowała się grzecznie , nie zatrzymywała kierowcy, bo priorytetem  sprzedawcy wszędzie , w sieciówce czy małym sklepie jest kulturalna, miła i profesjonalna obsługa. Myślę, że to klient zdenerwowany czymś , bądź tym zagubieniem , czy inną sytuacją ( może sam ma problem w pracy , w domu, ze sobą...)  wyładował swoje emocje na sprzedawcach i pracownikach sklepu....  Bo tak najłatwiej, najprościej. A dowodem na to jest właśnie ten artykuł i burza jaką ten klient wywołał i czas i agresja jaką poświęcił na rozpętanie burzy.... zapewne tam na stacji, w sklepie, w redakcji gazety oraz..... jestem przekonany , że i tu na forum, gdyż wyraźnie widać niekończącą się agresję.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...